Fejléc

Karrier

Budapest / hibrid

Kliens és felhasználói üzemeltető

Téged keresünk csapatunkba kliens és felhasználói üzemeltető pozícióba. Változatos IT feladatkör, stabil szakmai háttér, fejlődési és specializációs lehetőségek várnak rád, egy összetartó csapatban. Mindössze otthonosan kell mozogni a Windows, M365 és AD világában.

Jelentkezem

Képesség, készség

csapatjátékos jó kommunikáció MS Office MS Windows precizitás proaktivitás tanulásra nyitottság ügyfélközpontúság

Rólunk

Az EURO ONE Számítástechnikai Zrt. a Bravogroup Holding részeként meghatározó tagja hazánk egyik legnagyobb árbevételű magyar tulajdonú infokommunikációs vállalatcsoportjának. A társaság a hagyományos hardverértékesítés mellett üzemeltetéssel, infrastrukturális és IT-biztonsági megoldásokkal, valamint üzleti alkalmazások fejlesztésével is foglalkozik. Az informatikai vállalkozások élvonalába tartozó cég több, mint 30 éve tevékenykedik a szakmában, ezalatt stabil szakértői gárdát alakított ki.

Feladatok, amiben Rád számítunk:

  • Microsoft 365 (M365) szolgáltatások (Outlook, Teams, SharePoint, OneDrive) felhasználói támogatása
  • Jogosultságkezelés végrehajtása Identity Management (IDM) rendszeren keresztül és Active Directory (AD) környezetben
  • Windows 10, 11 és Office beállítások és igénykérések kezelése
  • Windows munkaállomások, notebookok, mobil eszközök telepítése, konfigurálása, napi szintű támogatása
  • SCCM (MECM) rendszer napi szintű kezelése, kliensfrissítések-ellenőrzésük és alkalmazások kezelése, telepítése
  • Nyomtatási és perifériákhoz kapcsolódó igények kezelése, hibaelhárítása, beállítások, installációk végzése
  • Hibabejelentések kezelése jegykezelő rendszerben, problémák önálló vagy második szintű támogatással történő megoldása
  • IT eszközök nyilvántartása, életciklus-kezelése, karbantartási feladatok végrehajtása.
  • Alap hálózati hibák diagnosztizálása (Wi-Fi, LAN, VPN)
  • Felhasználók technikai támogatása távolról és helyszíni jelenléttel is
  • Üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatos Üzemeltetési- és Rendszerdokumentáció frissítése, aktualizálása

Ilyennek képzelünk el téged:

  • Legalább 2–3 év tapasztalat desktop support / IT üzemeltetés területén
  • Magabiztos ismeret: Windows 10/11, MS Office Microsoft 365 alkalmazások területén, jogosultságkezelés Active Directory-ban
  • Jó kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás
  • Képesség önálló munkavégzésre és csapatmunkára egyaránt
  • Proaktív hibamegoldás és felelősségvállalás
  • Strukturált, precíz munkavégzés
  • Nyitottság tanulásra, új rendszerek megismerésére
  • Hatékony együttműködés több IT-területtel (üzemeltetés, fejlesztés, biztonság)

Előnyként kezeljük

  • Microsoft Intune ismerete
  • Alapszintű tapasztalat Windows Server környezetben
  • PowerShell alapismeret
  • Nyomtatási környezet (pl. központi print server, hálózati nyomtatók) menedzselésében szerzett tapasztalat
  • NetBox vagy más IT-inventory rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Dinamikus, szakértő csapat
  • Versenyképes kompenzációs csomag
  • Képzések, vizsgázások támogatása
  • Sportolás és egyéb társadalmi megmozdulások támogatása
  • Fejlődési lehetőség, karriertervezés
    • Lehetőség Microsoft technológiák mélyebb megismerésére (Intune, Azure AD, Endpoint Management)
    • Támogatott karrierút technikai specializáció vagy második szintű (L2) támogatás irányába
    • Belső tudásmegosztás, szakmai mentoring
  • Stabil munkahely