Az általunk fejlesztett, nagyvállalati környezetre optimalizált alkalmazás alapvető feladata a legfontosabb vállalati adatok és azok kapcsolatait tartalmazó központi nyilvántartás kialakítása. MDM rendszerünk megbízhatóságát mutatja, hogy több mint öt éve telepített változatában körülbelül. tizenötezer alkalmazott és kapcsolatai érhetők el tíz évre visszamenően, idősorosan. Eközben 24 interfészen keresztül folyamatosan szolgáltat adatokat más alapvető szakrendszerek irányába.
Milyen szakmai területeken nyújthat segítséget?
HR, IT üzemeltetés, help desk, gazdálkodás, back office
Hol várható tényleges költségcsökkenés?
Az alaprendszerek integrációs költségeinél, a back-office működésében, az IT eszközgazdálkodásban, a szervezeti átalakítások mentén.
Hol várható hatékonyságnövelés?
Az adatelemzések során, az IT létesítési, üzemeltetési folyamatokban, a back office működésében.
Rend kialakítása és fenntartása
Egységes nyilvántartás kialakítása, párhuzamos nyilvántartásokból adódó anomáliák megszűntetése, egyetlen alapadattár használata.
Vezetői információk
Aktuális adatok arról, hogy milyen eszközök hol találhatók, mely részleghez vagy költséghelyhez vannak rendelve a folyamatos amortizációs csere, a fluktuáció és átszervezések, költözések ellenére.
Felelősség
Bármely múltbeli állapot visszatekinthető az idősoros adattárolásnak köszönhetően.
Back-office feladatok konszolidálása
Önálló menedzsment-felület azoknak a kis létszámú szervezeteknek, amelyek a dolgozók egy-egy speciális ügyéért felelősek: facility management, autó, mobil flotta kezelés stb. Így külön szeparált rendszerek helyett a nyilvántartások közvetlenül az alapadattárban vezethetők.
Átszervezés, költözés támogatása
Csoportos áthelyezések, eszközök új költséghelyen történő megjelenítése, fizikai költöztetés adminisztrációjának támogatása, felhasználók jogainak változásainak kezelése.