Kereskedelmi asszisztens

Feladatok

  • Ügyfélkapcsolattartás
  • Kereskedelmi csapat támogatása
  • A kereskedelmi csoport munkájával kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése
  • A vállalatnál használt kereskedelmi rendszer ismerete és használata
  • Árlisták készítése, karbantartása, adminisztrációja; termékváltások és akciók kezelése
  • Árajánlatok, tájékoztatók készítése, megrendelések, visszaigazolások, reklamációk szakszerű kezelése
  • A cég más osztályaival (műszak, pénzügy, logisztika) történő együttműködés az ezzel kapcsolatos utasítások és szabályok betartása mellett

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Többéves adminisztratív, támogatói munkakörben szerzett tapasztalat
  • Megbízható számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Outlook)
  • Nagyon jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Önállóan és csapatban való munkavégzésre való képesség
  • MS Office eszközök alapos ismerete

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem + cafeteria
  • Folyamatos szakmai támogatás/képzés
  • Fejlődési lehetőség
  • Jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapat
  • Gyümölcsnap
  • Sportolási lehetőség

Részletes önéletrajzot valamint a motivációs levélben fizetési igény megjelölését is várjuk!

Jelentkezem