Workflow megoldások

A vállalat egy-egy munkafolyamatának elektronikus támogatását workflow megoldással valósítjuk meg. Ezek a megoldások a gyakorlatban olyan kisalkalmazások, amelyek valamilyen keretrendszerbe – leginkább a vállalat intranet felületébe – integrálva jelennek meg és annak szolgáltatásait (például feladatkezelését, adatmegjelenítési logikáját) használják. A munkafolyamatok kialakításának technológiai háttere függ a munkafolyamat komplexitásától és a vállalatnál bevezetett (támogatott) eszközrendszertől. A megvalósítás szintjei:

  • munkafolyamat-perszonalizáció: Olyan munkafolyamatok elektronikus támogatására, amelyek egyszerűen leírhatók, tanácsadóink a helyszínen kialakítják az igényeknek megfelelő munkafolyamatokat az intranet – vagy más keretrendszer – nyújtotta eszközrendszer felhasználásával. Tipikusan ilyen folyamatok az adatgyűjtési, véleménykérési folyamatok, vagy a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok pár lépésben leírható változatai. Tanácsadóink az ad-hoc jellegű igényeket fejlesztői beavatkozás nélkül ki tudják szolgálni.
  • workflow keretrendszerek: Fejlesztőink számos workflow keretrendszer alkalmazásában jártasak, a komplex munkafolyamatok tervezéséhez és fejlesztéséhez megfelelő tapasztalattal, kialakult módszertannal rendelkezünk.
  • egyedi fejlesztések: A gyakorlatban számos munkafolyamat-jellegű probléma munkafolyamat-fejlesztő eszközrendszer alkalmazása nélkül is egyszerűen megoldható. Amennyiben egy feladat így nyer megoldást, akkor az egyedi szoftverfejlesztésekről elmondottaknak megfelelő szolgáltatásról beszélünk.

Munkafolyamat-megoldásaink az alábbi területekre terjednek ki:

  • adatgyűjtés-központúak: Döntően adatlapok, űrlapok, amelyek tartalma valamilyen adatbázisba, célrendszerbe kerül. A munkafolyamat lehet összetett az adatlap szerkezete, kitöltési logikája, a kitöltők száma, hierarchiája, a kitöltés logikája, vagy a szükséges rendszer-integrációs feladatok miatt.
  • dokumentum-központúak: Döntően jóváhagyási, véleményezési munkafolyamatok. Egy dokumentum keletkezését, véglegesítését kísérő folyamat összetettsége függ a szükséges döntési hierarchia mélységétől, a szerepek alapján hozzárendelendő személyek kiválasztási logikájának összetettségétől.
  • felhasználó-központúak: Tipikusan HR folyamatok tartoznak ebbe a kategóriába: a munkaviszonnyal összefüggésben felmerülő vállalati folyamatok a beléptetéstől a kikörözésig.
  • E-ügyintézés/E-irodák: E kategóriában döntően összetett munkafolyamatok jelennek meg, amelyek a dolgozók mindennapi tevékenységének ellátásához biztosítanak megfelelő hátteret (igénylések, rendelések, keretösszeg elszámolások stb).
Kapcsolat
Kereskedelem
Kereskedelem
Telefon: +36 1 358 6355; +36 1 358 6361
Fax: +36 1 358 6359
E-mail: kereskedelem@euroone.hu
Fejlesztési üzletág
Fejlesztési üzletág
Telefon: +36 1 422 4080
Fax: +36 1 222 6874
E-mail: fejlesztes@euroone.hu
Karrier

Karrier

Miért érdemes jelentkezni hozzánk?

  • Társaságunk piacvezető informatikai cég
  • Fiatal, dinamikus csapatunk tagja lehet
  • Kellemes munkakörnyezetben dolgozunk
  • Folyamatos fejlődési lehetőséget biztosítunk
  • Versenyképes fizetésre számíthat